FAQ - Otázky a odpovede

Objednávku v internetovom obchode môžete zadať prostredníctvom zákazníckeho účtu alebo výberom možnosti nákupu bez registrácie. Nákup sa uskutočňuje vyplnením elektronického formulára, v ktorom sa okrem iného uvedie druh, cena a množstvo výrobkov, ktoré si chcete objednať na uvedenú adresu. Vyžadujú sa aj osobné údaje, výber spôsobu doručenia a súhlas s podmienkami. Po dokončení všetkých týchto krokov zostáva kliknúť na tlačidlo "Objednať a zaplatiť". Objednávka bola zadaná.

NIE - Na zadanie objednávky v internetovom obchode nie je potrebné vytvoriť si účet. Objednávku môžete zadať aj výberom možnosti nákupu bez registrácie.

ÁNO - Do začiatku spracovania objednávky môžete zadanú a zaplatenú objednávku zrušiť. Ak je objednávka zrušená, predávajúci vráti prijatú platbu v lehote max. 3 pracovných dní. Platba Vám bude vrátená rovnakým spôsobom platby, aký ste použili pri platení.

Na zaplatenie objednávky máte 5 pracovných dní. Ak po uplynutí tejto lehoty nie je platba zaznamenaná ako zrealizovaná, objednávka sa zruší a nepokračuje sa v jej realizácii.

ÁNO - Do spracovania objednávky môžete zmeniť svoju objednávku prostredníctvom elektronického objednávkového formulára, ktorý je k dispozícii na webovej stránke. Stačí znovu prejsť cestou objednávky - zmena sa vykoná zadaním novej objednávky, ktorá nahradí tú predchádzajúcu. Každá vykonaná platba  sa pripíše na novú objednávku a v prípade preplatku predávajúci vráti rozdiel na bankový účet, z ktorého bola platba vykonaná.

Ak chcete produkt odstrániť z košíka, stlačte tlačidlo "X" v stĺpci "Odstrániť" na pravej strane náhľadu košíka.

Kód zľavy je potrebné zadať do určeného poľa pri zadávaní objednávky. Možnosť pridať zľavový kód sa zobrazí vo fáze potvrdenia objednávky pred uskutočnením platby.

Nákupný košík sa automaticky "vymaže" po 7 dňoch od pridania produktu. Produkty môžete pridať do nákupného zoznamu (nazývaného aj sklad) - budú v ňom viditeľné po neobmedzený čas, pokiaľ nebudú odstránené z predaja. Vlastný nákupný zoznam si môžu vytvoriť len zákazníci so zákazníckym účtom. Z nákupného zoznamu môžete produkty pohodlne presunúť priamo do nákupného košíka.. Výrobky, ktoré sa momentálne nachádzajú v nákupnom košíku, môžete tiež preniesť do nákupného zoznamu kliknutím na tlačidlo "Uložiť celý košík do nákupného zoznamu".

NIE - Pridanie výrobku do nákupného zoznamu neznamená jeho rezerváciu. Ak je výrobok vypredaný, v nákupnom zozname sa zobrazí "dočasne vypredané". Po doplnení zásob bude výrobok opäť k dispozícii a vy si ho budete môcť zakúpiť.

ÁNO - Pri zadávaní objednávky jednoducho zaškrtnite možnosť "Chcem dostať faktúru".

Ponúkame tieto spôsoby platby: expresná platba PayByLink, BLIK, tradičný bankový prevod a dobierka. Informácie o spôsoboch platby nájdete aj na tomto odkaze: SPÔSOBY PLATBY

NIE - V súčasnosti neponúkame možnosť odloženej platby.

ÁNO - Za objednávku je možné zaplatiť na dobierku. Zásielky na dobierku sa zasielajú prostredníctvom: 

  • GLS, 
  • GLS Pick-up point,
  • Packeta Pick-up Point,
  • SPS,
  • SPS Pick-up Point,
  • SLOVENSKÁ POŠTA,
  • SLOVENSKÁ POŠTA Pick-up Point

Ak sa vám online platba nepodarí, počkajte niekoľko minút a potom zaplaťte znova. Ak sa problém zopakuje, pošlite nám e-mail na adresu: SHOP@KOTARBAU.EU

Ponúkame platbu vopred alebo na dobierku.  

K dispozícii sú možnosti doručenia s platbou vopred:

  • GLS - 7,28 EUR
  • GLS Pick-up point - 5,90 EUR
  • Packeta Pick-up Point - 6,26 EUR
  • SPS - 6,81 EUR
  • SPS Pick-up Point - 5,85 EUR
  • SLOVENSKÁ POŠTA - 6,56 EUR
  • SLOVENSKÁ POŠTA Pick-up Point - 6,16 EUR

Možnosť platby na dobierku:

  • GLS - 8,39 EUR
  • GLS Pick-up point - 6,88 EUR
  • Packeta Pick-up Point - 7,24 EUR
  • SPS - 7,80 EUR
  • SPS Pick-up Point - 6,84 EUR
  • SLOVENSKÁ POŠTA - 7,55 EUR
  • SLOVENSKÁ POŠTA Pick-up Point - 7,14 EUR

Informácie o formách doručenia nájdete aj na tomto odkaze: DOPRAVA

Doba doručenia je zvyčajne 1-2 pracovné dni v závislosti od zvoleného spôsobu doručenia. Čas potrebný na prípravu objednávky na odoslanie je 24 hodín a po odovzdaní zásielky kuriérovi trvá jej cesta k zákazníkovi, zvyčajne ďalších 24 hodín. To isté platí aj pre doručovanie na miesto odberu balíkov.

NIE - Zásielky neodosielame počas víkendov a sviatkov. Náš sklad funguje v pracovných dňoch od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00. Objednávky sa pripravujú a odosielajú počas týchto hodín.

NIE - neponúkame osobný odber.

Ak dostanete poškodenú zásielku, kontaktujte sa telefonicky alebo e-mailom: SHOP@KOTARBAU.EU so zamestnancami nášho obchodu. Ak sa rozhodnete kontaktovať nás e-mailom, najlepšie je, k správe hneď pripojiť fotografie poškodenej zásielky a stručný opis stavu obalu a obsahu. Tým sa vybavenie reklamácie výrazne urýchli.

Stav prebiehajúcich objednávok priebežne aktualizujeme. Po odoslaní objednávky sa na objednávkovom liste zobrazí identifikačné číslo zásielky na sledovanie na webovej stránke vybraného dopravcu. V prvom rade by ste si mali na webovej stránke dopravcu overiť, kde sa balík práve nachádza. Stav "odoslaný" znamená, že sme balík vydali kuriérovi a je na ceste k príjemcovi. Medzitým môže mať balík na webovej stránke dopravcu tieto stavy: vyzdvihnutý kuriérom, na ceste, odovzdaný na doručenie alebo v doručovacom depe. Ak bola vaša objednávka označená ako "odoslaná" a zásielka nebola doručená do 3 pracovných dní od dátumu odoslania, kontaktujte prosím zamestnancov obchodu telefonicky alebo e-mailom na SHOP@KOTARBAU.EU. Skontaktujeme sa s doručovacou spoločnosťou a vysvetlíme Vám, kde sa zásielka práve nachádza a čo je príčinou oneskorenia. Stav svojej objednávky si môžete pohodlne skontrolovať aj v podrobnostiach objednávky alebo prostredníctvom odkazu v dolnej časti domovskej stránky: STAV OBJEDNÁVKY

Podľa platných právnych predpisov má zákazník 14 dní na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku bez uvedenia dôvodu. Ak teda zakúpený tovar nespĺňa vaše očakávania, môžete nám ho zaslať späť do 14 dní od prijatia objednávky. Všetky vrátenia tovaru, sa v našom obchode sa riešia pomocou veľmi jednoduchého sprievodcu vrátením, ktorý vám dáva možnosť poslať nám vrátený balík späť prostredníctvom služby Balíkomatu.

Informácie o vrátení tovaru a sťažnostiach nájdete na tomto odkaze: VRÁTENIE TOVARU

Pre vaše pohodlie máme prichystané  aj pohodlné formuláre na rýchle nahlasovanie vzniknutých situácii, ktoré nájdete v dolnej časti domovskej stránky, nášho internetového obchodu a v zobrazení objednávky v zákazníckom účte:

VRÁTENIE - Chcem vrátiť výrobok  

REKLAMÁCIA  Chcem reklamovať výrobok

Po prijatí vašej zásielky, bude vrátenie finančných prostriedkov trvať max. 7 dní. Vrátenie tovaru sa snažíme spracovať čo najrýchlejšie.

Podľa platných právnych predpisov má zákazník 14 dní na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a to aj bez uvedenia dôvodu. Ak teda zakúpený tovar nespĺňa vaše očakávania, môžete nám ho zaslať späť do 14 dní od prijatia objednávky. 

Máte právo podať reklamáciu do dvoch rokov od dátumu nákupu. Základom reklamácie je nesúlad tovaru so zmluvou, ktorý existoval, už v čase jeho vydania (napr. vo forme vady). Podľa čl. 4 ods. 1 zákona o osobitných podmienkach predaja tovaru spotrebiteľom má kupujúci právo na domnienku, že tovar nie je v súlade s kúpnou zmluvou, ak sa vada prejaví do šiestich mesiacov od kúpy tovaru.

Technické problémy by ste mali nahlasovať na túto e-mailovú adresu: SHOP@KOTARBAU.EU V správe podrobne popíšte problémy, ktoré sa vyskytli, a ak je to možné, priložte snímky obrazovky. 

 Ak ste si vytvorili zákaznícky účet a neprišiel vám aktivačný odkaz, skontrolujte si SPAM - je možné, že práve tam sa nachádza e-mail s aktivačným odkazom. Ak sa tam však odkaz nenachádza, opätovne sa zaregistrujte alebo nás kontaktujte e-mailom: SHOP@KOTARBAU.EU

Ak sa chcete prihlásiť na odber noviniek, vyplňte formulár, ktorý nájdete v dolnej časti domovskej stránky - NEWSLETTER. Vo formulári musíte zadať svoju e-mailovú adresu a meno. Po odoslaní formulára bude na zadanú e-mailovú adresu zaslaný aktivačný odkaz, pričom po kliknutí naň bude newsletter aktívny.

Prihlásením sa na odber noviniek získate možnosť sledovať nové ponuky produktov, atraktívne zľavy a časovo obmedzené akcie. Informačný bulletin s informáciami o nových produktoch sa posiela maximálne raz týždenne, takže sa nemusíte obávať "upchatej" e-mailovej schránky. Ak v našom internetovom obchode pripravujeme novú akciu, odberatelia newslettera sa o nej dozvedia ako prví - vďaka tomu môžete predbehnúť ostatných zákazníkov a ľahko si objednať produkty, ktorých dostupnosť je obmedzená. Z odberu noviniek sa môžete kedykoľvek odhlásiť.

pixel